2016. október 1., szombat

24 - Kutatók Éjszakája

Tegnap megnéztük a Kutatók Éjszakáján az AE-ben lévő szélcsatornát Bogival és Tofival, illetve a K épületben lévő Nukis standot, ahol Tofi egy ismerőse volt, és poénkodva elmesélte, hogy hogyan is működik a házi készítésű disznópörkölő-reaktor, illetve azt, hogy az ábrán a színek azt jelölik, hogy ha valami nem szürke, akkor plexi, egyébként meg ducktape.

A szélcsatorna kintről

Szélcsatorna és samponreklám






Ezután elhagytuk a K épületet, és elmentünk a Csendes pubba teázni, mivel az előző napi Kari Napok finálé igencsak megfeküdte a gyomrunkat Bogival. Ott Bogi elfogyasztott egy hideg citromos rooibos teát, Tofi egy meleg elfelejtettemmilyen rooibost, én pedig - csak mert nem szabad(na) a sormintát megszakítani - maradtam a klasszikus Earl Greynél - de!. Amikor felismertem azt a problémát, hogy nem áll rendelkezésünkre citrom, és Bogi is felháborítónak találta, elküldtük Tofit, hogy szerezzen. (Sikeres volt a hadművelet.)

Ezután felkerekedtünk sétálni, illetve a Tofi által készített rizses-rántottás-kolbászos alkotást megkóstolni (, mivel hozott nekünk egy dobozzal), találtunk egy komfortosnak tűnő játszóteret a Szabadság-híd lábánál, amin én mindent kipróbáltam, amíg a többiek beszélgettek. Ezután hazakísértük Bogit, és mivel nekem már nem volt érvényes a bérletem (utólag kiderült, hogy de, 4:00-ig az lett volna), így a koliig a gyaloglást választottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése